28.10.09

Jöntürkler Köşesi

Bu sahte ve iğrenç çağımızda, insanin akıl sağlığını koruması hiç de kolay değil sevgili anneler ve babalar. Hele hele küçük ve sevimli bir yavrucağı; daha zenci yarrağı kadarken kucağınıza aldığınız o sevimli bebişi büyütüp de, bu dünya dediğimiz gaynayan gazanin içine atmaya insanın içi el vermiyor doğrusu. Ben de evlilik dışı, hiç görmediğim bir çocugun babasi olarak çocuk yetiştirme konusundaki tecrübelerimi sizlere aktarmaya çalısacağım "Jöntürkler" adlı köşemizde. Amacım, siz ebeveynleri, çağımız gençleri ve buluğ çağındaki sivilceli iğrenç tiineycleri bekleyen modern ve postmodern tehlikeler konusunda bilgilendirmek. Bir genç Türk evladı nasıl yetiştirilir; öğretmek...

İlk olarak ele alacağımız konu, çağımızın vebası, kanayan yara satanizm. Birleşmiş Milletler Ticaret Odalari Başkanlığı'nın özel bir yüzde yüz Türk sermayeli şirkete yaptırdığı araştırmaya göre her 4 dakikada bir, 6 çocuk satanizmin pençesine düşmekte. Bu her 6 yavrumuzdan 2'si intihar ve buna bağlı komplikasyonlar sonucu ölmekte. Kalan 4 yavrumuzun 2'si kiz desek; orospu olmakta, diğer 2 yavru ise satanizmin bir nevi peygamberliğini (marketing) yaparak kendilerine yeni kurbanlar bulmaya adamakta ömürlerinin geri kalanını.


Satanizmin pençesindeki iğrenç gençlik siyahlar içinde

Satanizmin, bembeyaz pamuk kalpli bir masum yavrucağı, nasıl vahşi bir cavanara dönüştürebileceğini sizlere gerçek hayattan bir örnekle anlatacağım. Bu örnek; ünlü piskolok Yaşar Nuri Öztürk'ün, hayatı dibe vurmus bir durumdayken bulduğu ve kurtarmak için elinden geleni yaptığı, medya selebritisi Satanist Evlat Arif...

Arif, 1999 yilinda 4 yaşında dünyaya geldi. Memleketi, Turgut Özal'in süikastçisi Kartal Demirağ'ın da ana vatanı olmasiyla meşhur Afyon iline bağlı Sandıklı ilçesiydi. Daha 3 yaşındayken kendisine şizo-frengi hastalığı tanısı kondu. Eşşek sikmeklen bulaşan -halk arasında bel soğuklugu olarak bilinen- firengi hastalığı, eğer zührevi uzuvlari degil de beyin sapını etkilerse buna şizo-frengi deniyor. Beyin sapının kişiliksel düzlem yaratma sistemleri ve buna bağlı düşünsel çapta hayali kişilik geliştirme altsistemlerini hedef alan igrenç şizofrengi mikrobu, haftalar hatta aylar içerisinde hastanın kontrolünü ele geçirir. İşte küçük Arif de aynı mikrobiyolojik hastalıktan muzdaripti.


Satanist Evlat Arif, Fatih altaylı ile Teke tek programında

Anneannesinin emektar Van kedisi Bozo, Arif'in ilk kurbanıydı. Satanik ayinsel sistemlere uygun olarak kurbanını zevk ve acıyla karışık garip bir hisse boğarak öldürmüştü Arif. Önce, 3 yaşında bir çocuktan beklenmeyecek bir libidoyla sikine tuz dökmüş ve kediye yalatmıştı. Buna müteakkip, dört ayağını önce birbirine ve daha sonra tavana bağlayip tavandan tersten sarkıttığı Bozo'ya cinsel tecavüz etmişti. Son olarak da zevk ve acıdan baygin düşmüş, namusu iki paralık olmuş kediyi katrana bulayıp apartmanin yedinci katindan Ankara asfaltına atmıştı.

Bu ilk vak'asından sonra durdurulamayan Arif, şeytan aleyhisselam adina art arda cinayetler işlemiş, ve kendi çapında mükkemmel bir seri yakalamisti. Sirasiyla; ananesini, dedesini, bakkalin çiragi Hamzayi önce cinsel anlamda sikmiş, daha sonra öldürmüştü. Kan içmeye de o sıralar başlayan Arif'te bir takım piskolojik yanlışlıklar olabileceği şüphesi, annenin beynini yiyip kemirmeye başlamıştı. Esra Ceyhan'ın programında kadrolu çirkef karı olarak çalışmakta olan anne B.E., programa konuk olan Yasar Nuri hocadan yardım istedi. Yaşar hoca polisi harekete geçirdi.

İşte Arif'in yürek burkan, içler acısı öyküsü kısaca böyleydi. Yüzüne baksanız, adeta bir mutluluk muskası, şirinlik abidesi diyebileceginiz bu sevimli çocuk nasıl olmuş da bunca cana kıymıştı? İşte bu sorunun cevabı, Arif emniyet tarafından, ananesini öldürdüğü müstakil evde tatbikata götürüldüğünde alınmıştır. Yaşar Nuri hoca, Arif'i, Freud'un "beyin sansasyonu" adini verdiği teknikle sorgulamış ve Arif'in iç beyninde cereyyan eden elektriksel fırtına sistemlerini Excel'de analiz ederek, Arif'in sözde düşünce sistemini deşifre etmişti. Başka bir deyişle, ananesini öldürürken Arif'in aklindan neler geçtiğini öğrenmişti. Gördükleri, en sâkil ve aklı başında insanları bile zıvanadan çıkarabilecek nitelikteydi. İşte Arif'in o frengili beyninin ürettiği düşüncelerin dökümü:

"...hay aksi şeytan gene geldi beni esir etti manyak gibi oldum bu dinlediğim tüyler ürperten metal müzikler marilin mensonlar nickelsbecks'ler mi beni böyle yapıyor yoksa doğuştan gelen bir şey mi veya bir genetiğiyle oynanmış bir tek hücreli canlıyımdır belki de beni sigaraya alıştıran Kotik Ahmet suçludur belki de toplum beni bu hale getirmiştir bir çocuğun gelişiminde aile mi daha önemlidir yoksa toplum mu hah geldi gene amına koydumun iblisi buyur abi ne istemişitin seni istemiştim Arif benim adıma ağıza alınmayacak işler yapmanı istemiştim gidip ananeni meme ucundan bıçaklamanı istemiştim veya onu merdaneli çamaşır makinesinin kayışıyla boğmanı istemiştim ve boğduktan sonra onun cinsiyetine cinsel istismarla tecavüz et istemiştim emredersiniz efendim derhal kendisini mangalda ısıttığım temiz su borusunu ağzına sokmak suretiyle acı çektire çektire öldüreyim allahım kendimi kontrol edemiyorum bütün cinler tepemde bu frengi mikrobu mu böyle yapıyo kafayı acaba yoksa rüyamda zekeriya beyaz'ın ali kırca'yla süküştüğünü görmüştüm ondan olmuş olabilir ya da o son su tavuğunu kesip yemeyecektik kesin ondan domuz gribi bulaştı satanist oldum rahat ettim ya allah şu darwinistlerden razı olsun gözümü açtılar neyse ananemi de öldüreyim de sonra bi bardak suyu dikip 3 posta susuz gideyim ölüsüne de içim rahat etsin şeytan abime karşı ayıp olmasın şeytan rıdvan da iyi topçuydu sonra bi de bizim türkan diye adanalı kız vardı onun manitasının adı da rıdvan kaldıydı neyse ananenin şu gafasını da az önce itinayla ve canica bir berhudarlıkla mangalda erittğim muma batırıp çıkarayım da koku yapmasın zaten kaç yaşında karı canlı hali kokuyo ölüsü nası kokar hahahah ama tekrar ediyorum kesin bu kotik ahmet yüzünden satanist oldum itiraf ediyorum ananemi ben öldürdüm ama ağır tahrik vardı komserim devlet bize sahip çıksın"

İşte bir caninin sözde beyninde dönüp duran şeytani düşünceler! Yaşar Nuri hocanın ve sağlık görevlilerinin tüm müdahalelerine rağmen Arif kurtarılamayarak idam edildi. Aman sizin ve bizim çocuklarımızın, Atatürk'ün bu cumuriyeti emanet ettiği sabilerimizin sonu öyle olmasın! Analar, babalar...


Satanist örgüt lideri bebek katili Marilyn Manson

Evladınız siyah teşört giyiyorsa; değil dinlemesi, tahammül etmesi bile mümkün olmayan sertlikte metal müzk (Haluk Levent, Demirdemirkan, Greens Days vs) dinliyorsa; sigara içiyorsa; hamasaksüel yahut heterösaksüelse; pırasa sevmiyorsa; cuma namazı dönüşünde bir kutu küllü Tuborg atmadan eve gelmiyorsa; düğünlerde halaya durmuyorsa; ve sık sık taksiye biniyorsa bilin ki satanisttir. Darwinisittir, masondur. Kurtarmanın tek yolu bizzat benle yahut hocam Yaşar Nöri hazretleriyle temasa geçmektir. Seans ücretlerimiz saati 100 dolardan 500 dolara değişir. Hamili kart yakınlarına özel indirimlerimiz mevcuttur. Muayenehanemizde pileysiteyşından tutun da abaküse kadar her türlü wakit geçirci eğleyici cihaz mevcuttur. Zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız. Gelin yavrunuzun beynine hep beraber girelim! Bizi arayın!


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Senay

meheka3 dedi ki...

Bana göre sizde tam bir kapistalistsiniz. ananını bile satarsınz.

meheka3 dedi ki...

Bana göre siz tam bir kapitalistsniz. Ananını bile satarsınız.